Wooncollect
Wooncollect is de afdeling waarmee u in contact komt als u verwacht dat u niet meer aan uw betalingsverplichtingen voor uw lening kunt voldoen of als u al daadwerkelijk een betalingsachterstand heeft opgelopen. De medewerkers van de afdeling zijn gespecialiseerd in het helpen van klanten met (mogelijke) betalingsproblemen.
Aankomende maand wordt het achterstandenbeheer aan de Finqus leningen overgedragen aan Wooncollect. Er verandert niet veel voor u. De voorwaarden van uw lening veranderen niet. En daar waar er afspraken gemaakt zijn met Finqus ten aanzien van een eventuele achterstand op uw lening, blijven deze afspraken gewoon van kracht. Ook kunt u gebruik blijven maken van hetzelfde klantenportaal en de website www.finqus.nl.
Wat verandert er wel? Als u een betalingsachterstand heeft op uw lening, zult u in de toekomst brieven en e-mails ontvangen vanuit Wooncollect. Het rekeningnummer waarnaar u betalingen kunt overmaken zal onveranderd blijven, maar de betalingsreferentie kan mogelijk wel wijzigen. En telefonisch contact over een eventuele achterstand zal in de toekomst met een medewerker van Wooncollect zijn.
Wie is Wooncollect?
Wooncollect is de bijzonder beheer afdeling van NIBC Bank N.V. Als een incasso mislukt of als een klant van Hypinvest financiële problemen heeft of verwacht, wordt Wooncollect geïnformeerd. Wij proberen dan samen met de klant tot een passende oplossing te komen.
Wilt u meer informatie?
We gaan ervan uit dat alles zo duidelijk is. Heeft u toch nog vragen over het feit dat het bijzonder beheer overgaat van Finqus naar Wooncollect? Kijk op de website www.wooncollect.nl voor meer informatie over Wooncollect of neem contact op met Finqus (tel 088-422 9110) of Wooncollect (tel 070 342 9559). Wij staan u graag te woord.